İÇİMDEN GÖÇEN KUŞLAR






Sonbahardı,
Son bahardı.
Güneşin son ışıkları öperken sarı yaprakları
Kader seni çıkardı karşıma
Bakışlarında ilkbahar vardı
Sardı sevdanı deli başıma
Sonra,
Senli günler, senli hayaller,
Gel zaman git zaman
Seninle yaşadım dört baharı

Seni tanıdığım mevsimde kaybetmek vardı ya seni
O gün damarlarımda dondu kan
Yokluğunda hissettim 
Ellerinin sıcaklığını, gözlerinin alevini
Yanaklarımın ve yaprakların nasıl sarardığını
Kuşların niçin göçtürünüz
Kuşların yüreğimle birlikte nereye göçtürünüz 
O gün anladım
Çok zaman oldu içimdeki kuşlar göçeli,
Şimdi ilkbaharı bekliyorum
Her gün beş vakit takvimdeki yaprakları kopararak,
Gecenin saçlarını tarayarak
Satır satır, sayfa sayfa
Sana yazmadan uyumak istemedim

Duygularımı ilkbahara mayaladım
Kardelenler gibi günü güne ekliyorum
Ve dualarımla bekliyorum...


 NOT: nişanlım askerdeyken yüreğimden dökülen birkaç dize...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CENNETTEN GELEN KOKU...

Mucizem

DALGA...