ASKERE ŞİİR

Huzurum,
Hayatıma anlam katan yarim.
Mutluluğun her zerresini seninle yaşadım ben.
Artık bizim için de dua ediyorum Rabbim e,
Ömrüme ömrünü katsın, seni kaderime yazsın diye.
Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duanın,
Yeryüzünde anlam bulan halisin sevgilim.
İlklerimi yaşadım seninle,
Sen benim herşeyimsin.
Varlığına şükrettiğimsin.
Allah’ ın izniyle hep böyle mutlu kalacağız.
Sen ben değil biz varız.
Önümüzde bir de askerlik var tabi
Şafak sayacağım günü gününe,
Ve sana her gün biraz yaklaşacağım.
180 gün komutanın bir ömür boyu benim yanımda olacaksın
Dualar ile gittin, dualarımla döneceksin
Ve ben sana inşallah kavuşacağım,
Askerlik vatan borcu sevdiğim.
Ben seni özlemle ve sıkılmadan beklerim.
Güzel günler çok yakın sevgilim.
Huzurun anlamı olan seninle mutluluğa adım adım..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CENNETTEN GELEN KOKU...

Mucizem

DALGA...