HAYALLERE YOLCULUK.


    Topla valizini gönlüm yolculuk vakti. Umut doğsun hayal tepelerinin arkasından. Adım adım yola çıkmak gerek. Yol bana ben yolculuğa hasret.

     Bir kalbe rastladım yorulduğum anda. Oturdum kıyısına anlattım derdimi. Ayaklarım dikenli, kalbim kırık onun yanına yanaştım. Dinledi derdimi hemhal oldu benimle. 

     Ben anlattım o dinledi, o anlattı ben dinledim. Zaman aktı umutlar tam tepedeydi. En zirvesine ulaştığında umutlar tam o anda birleşti ellerimiz. Hayal tepelerini bir bir aştık el ele, kalp kalbe ve dert derde...

    Ellerimiz birleşmiş, kalplerimiz bir koşuyorduk hayalin peşinde hayat yolunda. Bir karar alma vakti gelmişti. Hayatlarımız birleşmeli ufukta yeni umutlar belirmeliydi. 

   Bir dua, binlerce mutluluk bulduk son tepeyi aştığında kalplerimiz. Seyre daldık zamanda akıp giden mutluluk bulutlarını. Bizim daha çok yolumuz var. Yol bize biz yolculuğa hasret...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CENNETTEN GELEN KOKU...

Mucizem

DALGA...