SEVDİM SENİ

       

      Sevdim seni, dudaklarımda ıslanan türkülerle sevdim seni. Radyoda eski şarkılar çalarken, herşeyin eskimişliği ile sevdim seni. Bir Musa EROĞLU şarkısı beni sana anlatırken, Sezen AKSU da seni ya da Özdemir Asaf şiiri.. Şarkılarda, şiirlerde, uçsuz bucaksız gökyüzüne baktığımda her yerde buldum seni. Hayallerime sığmadın bir süre sonra. 

      Yaşamın en olağan yerinde aradım seni. Yanıbaşımda... Yaşamın zıtlıklarıyla sarıldım sana. Göz göze geldiğimizde utanacak kadar masumca seviyordum seni.

      Sevdim seni, çocuksu ışıltı bulanmış gözlerini, yüreğime dokunmanı, beni başka dünyalara götürmeni sevdim. Gözlerimin “SEN” diye dolmasını, canım deyişinin içimi ısıtmasını sevdim. Beni parmak uçlarımdan öpen o kocaman yüreğini çok sevdim 💗💙

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CENNETTEN GELEN KOKU...

Mucizem

DALGA...