Mucizem

BİZİ İZLEYİN




        İçimde büyümeye çalışan güzel yavrum,

       Seni görmek için hastane randevularının gününü sayar oldum. Bugün 2.kez doktorumuza gittik ve bir mucizeye tanık oldum, ilk kez kalp atışlarını duyduk. Benim kalbimde seninle attı. Ağladım minik kalp atışı seslerinle. Minicik bedeninle sesini mi duyurmak istiyordun sen baban ve annene ? 

       Cinsiyetin ne olursa olsun sağlıklı olmanı temenni ediyorum sadece. Doktorumuz hamilelik biraz riskli deyince kendim de değildim ve eve gelene kadar ağladım. Sonra sen üzülmeyesin diye ağlamayı kesip güçlü durmaya çalıştım. Rabbim seni bana verdi ise ve sen fasulye kadar bedeninle hayata tutunmaya çalışıyorsan seni üzemezdim. Umutla dua ettim sadece ve hayata gülümsedim seninle :) 

         Sana doğduğun da güzel bir hediye olması için yazmaya başladım. Varlığını anlatmam mümkün değil, bir mucizesin sadece. 5-6 haftalık bir şeysin miniğim, ama seninle konuşmayı ve sana yazmayı seviyorum. Yazılacak ve yaşanacak o kadar çok şey var ki ama önümüzde de kocaman 8 ayımız var. Bu güzel zamanları doya doya yaşayacağız İnşallah.

         Bir sonraki yazıma kadar sağlıkla kal benimle sevinen ve benimle üzülen bebeğim İYİ Kİ VARSIN

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CENNETTEN GELEN KOKU...

DALGA...