BABALAR GÜNÜ







  İlk defa yaşadım. Ne güzel şeymiş baba olmak. Daha cennetteyken kokun geldi oğlum. Bugün bir farklı geldi BABALAR GÜNÜ.
   Hiç bu kadar özel hissetmedim kendimi. Gururlandırdın beni. Mutlu ettin. Heyecanlandırdın. İyi ki bizimsin. Daha yeryüzüne gelmeden çok farklı hisler yaşattın bana.
    Sağlıcakla gel evlat. Büyü. Büyük ADAM ol. Sev birini, odana çekil biz gelelim yanına. Gizlemeye çalış ama biz anlasak da anlamazlıktan gelelim. Sen de baba ol.
   Makam mevki sevdasına bürünme. Büyüklük makamda değil yürekte olur. Büyük sev, büyük düşün, büyük işler peşinde koş. İnsanlara korku değil güven ver. Çevreye ışık saç sevgi dolu insan ol. Dünyada sevginin önüne geçecek hiçbir şey yok bunu unutma. Varlık yokluğa döner lakin sevgin nefrete dönmesin. Hep sevgiyle kal.

    Aile en kutsal kurum oğul. Ailenin başında yokluğunu hissettirme. Ailene sahip ol. Bizleri gururlandır utandırma. Hayatında bir çizgin olsun dışına çıkma. Çıkanları geri döndürmeye çalışma. Bizler senin iyiliğini ister ömrümüzü buna feda ederiz. Kimseye ön yargılı davranma. Kimseye haksız yere kırma.

    Sabırla bekliyoruz seni gel evlat. Gel ve bizim neşemiz ol. Herşeyi sana göre ayarladık. Seninle hayatımıza ışık gelecek. Umudumuz hayat gayemiz ol. Bizim göz nurumuz olacaksın. Sen hep bizim olacaksın. Her zaman küçük Miraç'ımız olarak kalacaksın.

     Bugün bana bu tarifsiz duyguları yaşatan kıymetli eşim, can yoldaşıma ve babalık duygusunu yasatan, kokusu cennetten gelen evladımıza teşekkür ederim. İyi ki benimsiniz canım ailem.

 

 


 

   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CENNETTEN GELEN KOKU...

Mucizem

DALGA...